Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMarcová, Kateřina
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:52Z-
dc.date.available2019-12-5
dc.date.available2021-06-25T12:36:52Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-28
dc.identifier83668
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44713
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postoji žáků mladšího školního věku k učiteli. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které souvisí s daným tématem předkládané práce. Dále jsou charakterizovány znaky postojů, postojovými složkami, způsoby měření postojů a postoji utvářející se mezi učitelem a žákem. Praktická část je zaměřena na výzkum utváření postojů žáků mladšího školního věku k učiteli pomocí dotazníkového šetření. V dotazníkovém šetření dochází ke zjištění, jaké postoje má žák ke svému učiteli v jednotlivých složkách postoje - kognitivní, emocionální a konativní složka postoje. Položky z dotazníku jsou přiřazeny k jednotlivým složkám postoje a následně se s nimi pracuje k podrobnějšímu výzkumu v praktické části.cs
dc.format58 s. (111 617 znaků), III s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectžákcs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectsložky postojecs
dc.subjectsociální percepcecs
dc.titlePostoje žáků mladšího školního věku k učitelics
dc.title.alternativeAttitudes of younger pupils at primary school towards the teacheren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented diploma thesis deals with the attitudes of younger pupils at primary school towards the teacher. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are related to the topic of the presented work. It is further characterized by the aspects of attitudes, attitude elements, ways of determining attitudes and attitudes formed between the teacher and the student. The experimental part is focused on the research of the creation of attitudes of younger primary school pupils towards the teacher in a form of a questionnaire survey. In the questionnaire survey, it is found out what attitudes the pupil has towards his teacher in the individual components of the attitude - cognitive, emotional, and conative element of the attitude. The findings from the questionnaire are assigned to the individual parts of the attitude and they are further analysed with for more detailed research in the experimental part.en
dc.subject.translatedattitudesen
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedattitude componentsen
dc.subject.translatedsocial perceptionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Marcova_Katerina.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marcova-Katerina_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce672,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marcova-Katerrina_oponent.pdfPosudek oponenta práce681,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marcova-Katerina_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce184,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44713

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.