Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKubartová, Nicole
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. Mgr. Bc.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:58Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-06-25T12:36:58Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-21
dc.identifier86912
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44724
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o pragmatické rovině jazyka a o uplatnění žáků s narušenou komunikační schopností v komunikaci. Teoretická část práce se dělí na čtyři kapitoly. Nejprve práce definuje části jazykového systému. Pozornost je věnována také vývoji jazyka a samotné pragmalingvistice. Tato kapitola se zaměřuje především na historii vědní disciplíny a její oblasti studia. Téma poruch řeči je předmětem výzkumné části práce. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat pragmatickou jazykovou úroveň žáků základní školy. Výzkumný vozorek tvořili čtyři žáci, u nichž se projevuje narušená komunikační schopnost. Testované osoby se zúčastinily souboru pěti aktivit, které sloužily ke zhodnocení jejich pragmatického vyjadřování a zodpovězení stanovené hypotézy.cs
dc.format71 s. (112 925 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpragmatická jazyková rovinacs
dc.subjectpragmalingvistikacs
dc.subjectrozvoj řečics
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.subjectdítě školního věkucs
dc.subjectdyslaliecs
dc.subjectpragmatické dovednostics
dc.titlePragmatická jazyková rovina aneb uplatnění žáků či dětí s řečovými vadami v komunikacics
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the pragmatic level of language and the application of students with impaired communication skills in communication. Theoretical part of the thesis is devided into four chapters. First, the work defines the parts of the language system. Attention is also paid to the development of language and pragmalinguistics itself. This chapter focuses mainly on the history of the scientific discipline and its field of study. The topic of speech disorders is the subject of the research part of work. The main aim of the research was the analysis of pragmatic language level of pupils of primary school. The research sample consists of four pupils with impaired communication skills. The test persons participated in a set of five activities, which served to evaluate their pragmatic expression and answear the established hypothesis.en
dc.subject.translatedpragmatic language levelen
dc.subject.translatedpragmalinguisticsen
dc.subject.translatedspeech developmenten
dc.subject.translatedimpaired communication abilityen
dc.subject.translatedcase studyen
dc.subject.translatedschool aged childen
dc.subject.translateddyslaliaen
dc.subject.translatedpragmatic skillsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace-Kubartova Nicole.pdfPlný text práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kubartova_franta.pdfPosudek oponenta práce118,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kubartova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce221,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kubartova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce93,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44724

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.