Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hirt Tomáš, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Tvrdá, Radka | |
dc.contributor.referee | Dvořáková Tereza, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2021-6-7 | |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T22:12:26Z | - |
dc.date.available | 2020-6-25 | |
dc.date.available | 2021-08-30T22:12:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-25 | |
dc.identifier | 87673 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44975 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je porozumět sdílené představě o postižených dětech, která se odráží v chování pedagogů a jejich spolužáků. Postižené děti jsou sociálně vylučovány z kolektivů a mým záměrem je interpretovat důvody jejich exkluze a zároveň také postoje a dílčí představy pedagogů, kteří výrazně ovlivňují dětskou identitu a jejich chování. Chtěla byt zjistit, zda pedagogové tuto exkluzi podporují, či provádějí opatření, která by jí mohla zabránit. Zaměřím se na to, jak jsou sdílené představy o specifických omezeních dětí s diagnózou reprodukovány v prostředí školy. Jako metody zkoumání chci zařadit zúčastněné pozorování v konkrétní třídě, dále strukturované či polostrukturované rozhovory s pedagogy a popřípadě také skupinové rozhovory. | cs |
dc.format | 35 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87673 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | exkluze | cs |
dc.subject | postižené děti | cs |
dc.subject | pedagog | cs |
dc.subject | sdílená představa | cs |
dc.title | Exkluze postižených dětí ve školách | cs |
dc.title.alternative | Exclusion of disabled children in schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Antropologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The goal of my work is to understand the shared image about disabled children, which reflects in the behaviour of teachers and their classmates. Disabled children are socially excluded from groups and my intention is to interpret the reasons of such exclusion and as well as the attitudes and partial ideas of teachers, who significantly affect children identity and behaviour. I would like to find out, if teachers support the exclusion or take measures, which could prevent it. I will focus on how shared ideas about the specific limitations of children with diagnoses are reproduced in the school environment. As methods i will use participatory observation in a specific class and structured or semi-structured interviews with teachers and possibly group interviews. | en |
dc.subject.translated | exclusion | en |
dc.subject.translated | disabled children | en |
dc.subject.translated | pedagogue | en |
dc.subject.translated | shared image | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Radka Tvrda.pdf | Plný text práce | 827,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tvrda_posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 922,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tvrda_posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Tvrda_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 363,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44975
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.