Title: Využití didaktických technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů MŠ
Other Titles: The use of didactic technologies from the perspective of future and current kindergarten teachers
Authors: Protivová, Renáta
Advisor: Fadrhonc Jan, Mgr.
Referee: Krotký Jan, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45209
Keywords: didaktické technologie;předškolní vzdělávání;dotazníkové šetření;učitelé v mš
Keywords in different language: didactic technologies;preschool education;questionnaire survey;kindergarten teachers
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na využívání digitálních technologií pohledem budoucích a stávajících učitelů. Výzkum byl prováděn od února 2020 do června 2020 a podařilo se nám získat celkem 150 respondentů (76 budoucích učitelů, 74 stávajících učitelů). Práce je složena ze čtyř kapitol. První kapitola se zabývá digitálními technologiemi v kontextu vzdělávání, v závěru každé kapitoly jsou uvedeny digitální technologie pohledem dítěte a učitele. Druhá kapitola je věnována vybraným digitálním technologiím, jejich charakteristikou a využití pohledem dítěte a učitele. Ve třetí kapitole se zabýváme problematikou kvantitativního (dotazníkového) šetření, jak postupovat a náležitosti, které je potřeba při výzkumu dodržovat. Čtvrtá kapitola je praktická a soustředí se na výzkum, který jsme prováděli. Nejprve jsme si stanovili hypotézy. Je zde popsán výzkumný vzorek, průběh, limity výzkumu a samotný dotazník, který je rozdělen na 3 části. V závěru kapitoly jsme potvrdili či vyvrátili stanovené hypotézy.
Abstract in different language: The bachelor thesis focuses on the use of digital technologies from the perspective of future and current teachers. The research was conducted from February 2020 to June 2020 and we managed to obtain a total of 150 respondents (76 future teachers, 74 current teachers). The work consists of four chapters. The first chapter deals with digital technologies in the context of education, at the end, digital technologies are presented from the perspective of the child and the teacher. The second chapter is devoted to selected digital technologies, their characteristics and use from the perspective of the child and the teacher. In the third chapter, we focus on a quantitative survey of how to proceed and the requirements that need to be followed in research. The fourth chapter is practical and focuses on the research we have done. First, we set hypotheses. It describes the research sample, the course, the limits of the research and the questionnaire itself, which is divided into 3 parts. At the end of the chapter, we confirmed or refuted the established hypotheses.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vyuziti didaktickych technologii pohledem stavajicich a budoucich ucitelu.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce35,38 kBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce40,67 kBAdobe PDFView/Open
Protokol Protivova.pdfPrůběh obhajoby práce285,12 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45209

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.