Název: Vizuální priming jako metoda ke zlepšení stereotypu sedu u školních dětí
Další názvy: Visual priming as a method to improve the stereotype of sitting in school children
Autoři: Vereskova, Magdaléna
Vedoucí práce/školitel: Benešová Daniela, Mgr. Ph.D.
Oponent: Švátora Karel, Mgr.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45397
Klíčová slova: priming;sed;vadné držení těla;správný stereotyp sedu;školní děti
Klíčová slova v dalším jazyce: priming;sitting;wrong body posture;the correct stereotype of sitting;school children
Abstrakt: Hlavním cílem kvalifikační práce bylo shrnout poznatky z problematiky stereotypu sedu a z oblasti primingu Diskuze se tedy zabývá komparací mnou zamýšlené aplikace vizuálního primingu a již uskutečněných studií z této oblasti. Je však zmíněna i aktuální problematika špatného stereotypu sedu žáků ve školních lavicích a doposud navrhované příklady řešení s cílem prevence poruch pohybového aparátu.
Abstrakt v dalším jazyce: The main goal of the qualification work was to summarize the knowledge from the issue of stereotype of sitting and from the field of priming The discussion therefore deals with a comparison of my intended application of visual priming and studies already carried out in this area. However, the current issue of the bad stereotype of sitting pupils in school desks and the so far proposed examples of solutions with the aim of preventing musculoskeletal disorders are also mentioned.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace 2021 - Magdalena Vereskova.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vereskova M. - VP.pdfPosudek vedoucího práce136,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vereskova M. - OP.pdfPosudek oponenta práce169,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vereskova M..pdfPrůběh obhajoby práce43,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45397

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.