Title: | Hravé a logické rébusy pro děti do školek, ordinací: napr.: tabule s deseti rozdíly, velká pexesa, leporelo |
Other Titles: | Playful and logic games for children in schools, hospitals, Multimedia series of educational games |
Authors: | Heinrich, Franka |
Advisor: | Šalamounová, Barbara |
Referee: | Schlecht, Volker |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/4598 |
Keywords: | hry;kniha;kostka;ilustrace;magnety;tělo;nemocnice |
Keywords in different language: | game;book;cube;illustration;magnets;book;body;hospital |
Abstract: | V mé bakalářské práci jsem si stanovila úkol navrhnout sérii naučných her pro děti. Přitom bylo pro mě důležité vyřešit úkol obsáhle a názorně za použití různých médií.Jako média pro mé ilustrace jsem použila dvě kostky, knihu a obraz na zeď.Během teoretické práce pro mě bylo důležité názorně vysvětlit všechny pracovní kroky a detaily série produktů. Všechny údaje o zdrojích a odkazy jsou uvedeny v příloze. |
Abstract in different language: | In my thesis I have set the task to design a series of educational games for children with the main topic: "the human body". It was important for me to solve the task comprehensively and clearly, using different media. I used two folding cubes, a books and a board for the wall. In the theoretical work it was important for me to explain all the steps and details of the products clearly. All data sources and references are listed in the appendix. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 26,38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Heinrich.pdf | Posudek vedoucího práce | 316,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
pdf(1).Heinrich.pdf | Posudek oponenta práce | 383,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
pdf(2).Heinrich.pdf | Průběh obhajoby práce | 115,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/4598
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.