Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZiegler, Zdeněk
dc.contributor.authorKošatka, Ondřej
dc.contributor.refereeHrach, Pavel
dc.date.accepted2012-06-19
dc.date.accessioned2013-06-19T07:01:34Z
dc.date.available2011-05-31cs
dc.date.available2013-06-19T07:01:34Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier45275
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4658
dc.description.abstractMoje diplomová práce na téma "Vizuální identita" je vhodně zvolena z mnoha souvisejících témat. Podle mého názoru jsou vizuální styly nejdůležitější součástí oblasti grafického designu všech společností a institucí a jejich propagace. Hlavním cílem mé práce je vytvořit jednotný vizuální styl pro prezentaci společnosti "NOODLETIME". Nedílnou součástí mé práce byl také návrh jednoduchého loga tak, aby reprezentovalo každou z částí této instituce, pomocí krabiček, sáčků, čínských hůlek, ubrousků, pravidel oblékání, obchodních a propagačních materiálů atd. Navržený vizuální styl společnosti Noodletime je jasný a čitelný. Jeho hlavním cílem je lehce rozeznat a snadno zařadit nejen společnost, ale také služby, které jsou zákazníkovi nabízeny. To je podstatou jednotného vizuálního stylu.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjednotná vizuální identitacs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectpísmocs
dc.subjectvizuální komunikacecs
dc.subjectjednoduchostcs
dc.subjectčitelnostcs
dc.titleVizuální identita existujícího subjektucs
dc.title.alternativeVisual identity of an existing institutionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentODEcs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis "The visual style" is properly chosen from a number of related themes. In my opinion, visual styles are the most important graphic design area´s components of all companies and institutions and their promotion. The main aim of my work is to create uniform visual style for the presentation of "NOODLETIME" company. The simple logo was also created for each part of this institution representation as an integral part of this thesis. This means boxes, bags, chinese sticks, napkins, dress code, mercantile and promotional materials etc. Proposed visual style of Noodletime is clear and legible. Its main target is to distinguish and classify more easily not only the company, but also all services which are offered to customers. This is the core of the corporate identity.en
dc.subject.translatedunified visual identityen
dc.subject.translatedgraphic designen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedwritingen
dc.subject.translatedvisual communicationen
dc.subject.translatedsimplicityen
dc.subject.translatedlegibleen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ondrej Kosatka - DP 2012.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kosatka.pdfPosudek vedoucího práce133,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).Kosatka.pdfPosudek oponenta práce214,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).Kosatka.pdfPrůběh obhajoby práce124,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4658

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.