Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVýchodská Helena, PaedDr.
dc.contributor.authorMašlová, Kristýna
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2022-04-11T08:54:31Z-
dc.date.available2019-12-5
dc.date.available2022-04-11T08:54:31Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier84103
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47345-
dc.description.abstractDiplomová práce "Dějepis v projektech" se zabývá projektovým vyučováním jako jednou z metod moderní didaktiky v konstruktivistickém pojetí vzdělávání v hodinách dějepisu na druhém stupni základních škol a víceletých gymnázií. Cílem této práce bylo ucelit terminologii a strukturovat plánování projektových hodin. Praktická část se zaměřila na přesné naplánování čtyř didaktických aplikací s přihlédnutím na časovou dotaci, klíčové kompetence a průřezová témata. Přehledně sestavená metodika s bohatým přílohovým aparátem slouží jako návrh na možné zapojení projektu do hodin dějepisu. Tato práce má sloužit jako inspirace pro učitele dějepisu.cs
dc.format108 s. (160 461 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectprojektové vyučovánícs
dc.subjectprojektová metodacs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectproblémcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectaktivní žákcs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectprůřezová tématacs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectdidaktická aplikacecs
dc.titleDějepis v projektech. Didaktické aplikace vyučování na ZŠ.cs
dc.title.alternativeHistory in projects. Didactic aplications in basic school education.en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis titled "History in projects" is about project teaching as one of the modern didactic methods in the constructivist concept of education, in history classes on the second level of primary school and in eight or six-year grammar schools. The goal of this paper was to unify the terminology and to structure the planning of project classes. The practical section focuses on the precise planning of four didactic applications, taking into consideration the time fund, key competences and cross-sectional topics. A well-arranged methodology with an extensive annex system is used as a proposal for potential inclusion of projects in history classes. This work is intended to serve as an inspiration for history teachers.en
dc.subject.translatedproject teachingen
dc.subject.translatedproject methoden
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproblemen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedactive pupilen
dc.subject.translatedkey competencesen
dc.subject.translatedinter-subject relationsen
dc.subject.translatedcross-sectional topicsen
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translateddidactic application.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Dejepis v projektech.pdfPlný text práce7,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maslova P.pdfPrůběh obhajoby práce62,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maslova V.pdfPosudek vedoucího práce235,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maslova O.pdfPosudek oponenta práce103,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47345

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.