Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPolanská, Tereza
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2021-6-14
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:47Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-04-18T22:10:47Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82780
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47432-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení zákaznické zkušenosti ve vybraných hobby marketech. První část charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění zkoumané oblasti, na základě odborné literatury. Další část obsahuje popis a charakteristiku vybraných hobby marketů. Na základě marketingového průzkumu, pomocí dotazníkového šetření a internetových recenzí, je vyhodnocována zákaznická zkušenost a spokojenost. Na základě výsledku z tohoto průzkumu, jsou navržena konkrétní opatření ke zlepšení chodu společnosti a spokojenosti zákazníků.cs
dc.format72 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82780-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthobby marketcs
dc.subjectzákaznická zkušenostcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.titleVybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétním hobbymarketucs
dc.title.alternativeSelected factors of customer experience in a DIY storeen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted bachelor thesis is focused on evaluation of customer experience in selected DIY stores. The first part characterizes the key concepts and definitions necessary for understanding the researched area, based on the literature. The next part contains a description and characteristic of selected DIY stores. Customer experience and satisfaction are evaluated based on a marketing survey, using a questionnaire survey and Internet reviews. Based on the result of this survey, specific measures are proposed to improve operations in the company and increase customer satisfaction.en
dc.subject.translateddiy storeen
dc.subject.translatedcustomer experienceen
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedcustomeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Polanska.pdfPlný text práce2,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polanska_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce123,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polanska_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce122,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
polanska.pdfPrůběh obhajoby práce35,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47432

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.