Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKaplanová, Veronika
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-10
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:47Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:47Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85879
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47533-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace LGBT turimsu. Nejdříve je popsán fenomén LGBT cestovního ruchu a poté se práce zabývá pojmem marketingová komunikace. Dále je vysvětlena role emočních a vizuálních stimulů v marketingu. Druhá část práce zkoumá rozdíly mezi LGBT komunitou a heterosexuály ve vnímání vybraných vizuálních stimulů. Diplomová práce obsahuje také doporučení, které vedou ke zefektivnění marketingové komunikace cílovému segmentu LGBT.cs
dc.format93 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85879-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectlgbt cestovní ruchcs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjectelektrodermální aktivitacs
dc.subjectemoční marketingcs
dc.subjectsmyslový marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleVnímání marketingové komunikace LGBT turismucs
dc.title.alternativePerception of marketing communication of LGBT tourismen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMaster's thesis is focused on perception of marketing communication of LGBT tourism. The first part clarifies LGBT tourism and it also describes theory of marketing communication. This thesis mentions the purpose of emotions and visuals use in marketing. The second part analyses differences between LGBT and heterosexuals in perception of selected visual stimuli. Thesis also contains suggestions and reccomendations to improve marketing communication in LGBT tourism to be more effective for LGBT community.en
dc.subject.translatedlgbt tourismen
dc.subject.translatedeye-trackingen
dc.subject.translatedgalvanic skin responseen
dc.subject.translatedemotions in marketingen
dc.subject.translatedvisual marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kaplanova_Veronika.pdfPlný text práce5,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kaplanova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce227,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kaplanova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce120,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kaplanovaob.pdfPrůběh obhajoby práce45,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47533

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.