Title: Návrh komunikační kampaně vybrané organizace
Other Titles: The proposal for communication campaign of the selected organization
Authors: Pytlíková, Simona
Advisor: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Referee: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47541
Keywords: komunikační kampaň;komunikační plánování;marketingová komunikace;online komunikace;kemp;návštěvnost
Keywords in different language: communication campaign;communication planning;marketing communication;online marketing;camp;visit rate
Abstract: Předložená diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci zvolené organizace působící v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je navrhnout komunikační kampaň pro zvýšení návštěvnosti organizace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související s cestovním ruchem a s marketingem tohoto odvětí. Dále jsou představena teoretická východiska marketingové komunikace a komunikačního plánování včetně jednotlivých kroků v procesu tvorby kampaně. Praktická část obsahuje popis zvolené organizace a jejích služeb. Následně je provedena analýza návštěvnosti a analýza stávající marketingové komunikace. Hlavní částí je návrh komunikační kampaně, který vychází z provedených analýz. Na závěr jsou navržena další dílčí doporučení.
Abstract in different language: This diploma thesis is focused on marketing communication of the selected organization in the field of tourism. The main goal of the thesis is to propose a communication campaign to rise visit rate of the organization. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the general terms relating to tourism and related marketing. The theoretical part also describes marketing communication and communication planning including individual steps in process of creating the campaign. In the practical part the selected organization is presented. Then the analyse of visit rate and analyse of current marketing communication are undertake. The crucial part of the work is the proposal for communication campaign which is based on realized analyses. In conclusion some recommendations for organization are proposed.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP Pytlikova Simona.pdfPlný text práce7,12 MBAdobe PDFView/Open
Pytlikova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce232,22 kBAdobe PDFView/Open
Pytlikova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce127,02 kBAdobe PDFView/Open
pytlikovaob.pdfPrůběh obhajoby práce41,39 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47541

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.