Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSpěváčková, Aneta
dc.contributor.refereeKupec Michael, Ing. Bc.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:52Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:52Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86058
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47546-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v HbbTV. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představena marketingová komunikace a dále je zaměřena pozornost na reklamu a média. Následující část popisuje aplikaci HbbTV, její vývoj v České republice i ve světě. Dále jsou zde popsány média, která ji v České republice používají. Jsou zde zmíněny reklamní formáty a možnosti snadného cílení reklamních kampaní v této aplikaci. Praktická část se soustředí na dotazníkové šetření, které má za cíl zjistit, jak lidé znají a využívají aplikaci HbbTV a jak reagují na reklamu v tomto prostředí. Dalším cílem bylo ověřit, zda je HbbTV vhodným nástrojem pro marketingovou komunikaci.cs
dc.format66 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86058-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjecttelevizecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjecthbbtvcs
dc.subjectčervené tlačítkocs
dc.titleMožnosti marketingové komunikace v HbbTVcs
dc.title.alternativePossibilities of Marketing Communication through HbbTVen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s thesis deals with marketing communication in HbbTV. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces marketing communication and also focuses on advertising and the media. The following section describes the HbbTV application, its development in the Czech Republic and in the world. The media that use HbbTV application in the Czech Republic are also described. Ad formats and options for easily targeting ad campaigns in this application are mentioned as well. The practical part focuses on a questionnaire survey, which aims to find out how people know and can use the HbbTV application and how they react to advertising in this environment. An additional goal was to verify whether HbbTV is a suitable tool for marketing communication.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedtelevisionen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedhbbtven
dc.subject.translatedred buttonen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Spevackova.pdfPlný text práce3,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spevackova_Aneta_v.pdfPosudek vedoucího práce227,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spevackova_Aneta_o.pdfPosudek oponenta práce119,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
spevackovaob.pdfPrůběh obhajoby práce34,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47546

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.