Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠelmátová, Marie
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2021-6-25
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:56Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:56Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86196
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47566-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu. V teoretické části se práce soustředí na spotřebitele a faktory, které ovlivňují jeho rozhodování. Dále je v této části popsán nákupní rozhodovací proces, chování spotřebitele na internetu a změny v nakupování na internetu. V teoretické části se práce také zabývá generací Z, na kterou se práce zaměřuje. Cílem této práce je prozkoumání, jak spotřebitel nakupuje elektroniku na internetu, co ho při tom ovlivňuje, jaké e-shopy preferuje a podle čeho je vybírá. Průzkum je proveden za pomoci dotazníkového šetření. Data získána z dotazníkového šetření byla analyzována a pomocí jich byly vytvořeny doporučení.cs
dc.format67 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86196-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectelektronikacs
dc.subjectnakupování na internetucs
dc.titleChování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetucs
dc.title.alternativeConsumer behaviour in online shopping of electronicsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on consumer behaviour in online shopping of electronics. The theoretical part focuses on the consumer and the factors that influence his decision-making. Furthermore, this part describes the shopping decision-making process, online consumer behaviour and recent changes in online shopping. The theoretical part also deals with the generation Z, which the thesis focuses on. The aim of the bachelor thesis is to examine how the consumers buy electronics on the internet, what the consumer is influenced by, what e-shops the consumers prefer and what is the reason behind the preference. A research was conducted through a questionnaire survey. Afterwards, the data was analysed, and through the collected and analysed data were the recommendations made.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedshopping decision-making processen
dc.subject.translatedelectronicsen
dc.subject.translatedonline shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Selmatova.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Selmatova_Marie_v.pdfPosudek vedoucího práce121,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Selmatova_Marie_o.pdfPosudek oponenta práce124,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
selmatovaod.pdfPrůběh obhajoby práce33,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47566

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.