Název: Marketingová komunikace vybraného internetového obchodu
Další názvy: Marketing communication of a selected online store
Autoři: Gubániová, Hana
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47922
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;marketingové nástroje;about you
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;marketing instruments;about you
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je představit a zhodnotit aktuální nastavenou marketingovou komunikaci společnosti ABOUT YOU, porovnat marketingovou i komunikační strategii s významnými konkurenty společnosti a navrhnout doporučení, která by mohla vést ke celkovému zlepšení marketingové komunikace obchodu ABOUT YOU. Dílčím cílem je zjistit, jaký postoj mají spotřebitelé ke společnosti ABOUT YOU. Práci tvoří 8 kapitol. Kapitoly 1 až 3 uvádějí teoretická východiska k tématu práce. Zde byly definovány pojmy jako marketing, marketing na internetu, influencer marketing a podobně. Kapitola 4 seznamuje s metodikou výzkumu. V kapitole 5 je představena společnost ABOUT YOU a její významní konkurenti. V kapitole 6 se nachází aplikovaný komunikační mix společnosti. Kapitola 7 je zaměřena na výsledky z dotazníkového šetření. V poslední kapitole jsou zjištěné poznatky doplněny o návrhy a doporučení, která by mohla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti ABOUT YOU.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis is to present and evaluate the current marketing communication of ABOUT YOU, to compare the marketing and communication strategy with the company's major competitors and to propose recommendations that could lead to an overall improvement of the marketing communication of ABOUT YOU. A sub-objective is to find out what attitude consumers have towards ABOUT YOU. The thesis consists of 8 chapters. Chapters 1 to 3 provide the theoretical background to the topic of the thesis. Here, terms such as marketing, internet marketing, influencer marketing and so on have been defined. Chapter 4 introduces the research methodology. Chapter 5 introduces ABOUT YOU and its major competitors. Chapter 6 presents the applied communication mix of the company. Chapter 7 focuses on the results from the questionnaire survey. In the last chapter, the findings are complemented by suggestions and recommendations that could lead to improvements in ABOUT YOU's marketing communication.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Gubaniova.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gubaniova_Hana _v.pdfPosudek vedoucího práce130,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gubaniova_Hana_o.pdfPosudek oponenta práce156,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47922

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.