Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorZadák, David
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-10
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:41Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47973-
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje popisu funkce marketingu v oblasti sportu a analýzy společnosti Trailpark Klínovec. V teoretické části jsou popsána specifika sportovního marketingu. Praktická část představuje společnost Trailpark Klínovec. Po představení marketingového mixu je zpracována SWOT analýza. Hlavním cílem praktické části je analýza zákazníků a nabízených služeb. K dosažení cíle bylo využito dotazníkového šetření, na jehož základu byla doporučena zlepšenícs
dc.format66 s. (11169 slov)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89603-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing ve sportucs
dc.subjectsportcs
dc.subjectbikeparkcs
dc.subjectstrategický pláncs
dc.titleSportovní marketingcs
dc.title.alternativeSports marketingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedBachelor Thesis describes a function of marketing in sports and it's applying these informations to analyze company Trailpark Klínovec. In the theoretical part of this thesis, specifics of sports marketing were explained. Practical part focuses on the itroduction of the Trailpark Klínovec. Thesis also introduce the marketing mix and SWOT analysis. Main objective of this thesis is to analyze customers and services of the company. Questionnaire was used to reach this objective. Based on the questionnaire answers the improvements were suggested.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsports marketingen
dc.subject.translatedbikeparken
dc.subject.translatedstrategic planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP David Zadak.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Zadak_v.pdfPosudek vedoucího práce126,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zadak_david_o.pdfPosudek oponenta práce188,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47973

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.