Title: Sportovní marketing
Other Titles: Sports marketing
Authors: Zadák, David
Advisor: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Referee: Prantl David, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47973
Keywords: marketing;marketing ve sportu;sport;bikepark;strategický plán
Keywords in different language: marketing;sports marketing;bikepark;strategic plan
Abstract: Bakalářská práce se věnuje popisu funkce marketingu v oblasti sportu a analýzy společnosti Trailpark Klínovec. V teoretické části jsou popsána specifika sportovního marketingu. Praktická část představuje společnost Trailpark Klínovec. Po představení marketingového mixu je zpracována SWOT analýza. Hlavním cílem praktické části je analýza zákazníků a nabízených služeb. K dosažení cíle bylo využito dotazníkového šetření, na jehož základu byla doporučena zlepšení
Abstract in different language: Bachelor Thesis describes a function of marketing in sports and it's applying these informations to analyze company Trailpark Klínovec. In the theoretical part of this thesis, specifics of sports marketing were explained. Practical part focuses on the itroduction of the Trailpark Klínovec. Thesis also introduce the marketing mix and SWOT analysis. Main objective of this thesis is to analyze customers and services of the company. Questionnaire was used to reach this objective. Based on the questionnaire answers the improvements were suggested.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP David Zadak.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFView/Open
BP_Zadak_v.pdfPosudek vedoucího práce126,49 kBAdobe PDFView/Open
zadak_david_o.pdfPosudek oponenta práce188,5 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,44 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47973

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.