Název: Marketing vybraných sportovních prodejen
Další názvy: Marketing of selected sports stores
Autoři: Chovancová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47987
Klíčová slova: in-store marketing;7p;marketingový mix;pos nástroje;pop nástroje;nákupní atmosféra;nákupní prostředí
Klíčová slova v dalším jazyce: in-store marketing;7p;marketing mix;pos;pop;shopping atmosphere;shopping environment
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na in-store komunikaci a nákupní prostředí ve vybraných sportovních prodejnách. Konkrétními prodejnami jsou Sportisimo, Decathlon a A3 Sport nacházející se v Karlových Varech. Teoretická část práce se zabývá marketingem a marketingovým mixem 4P a marketingovým mixem 7P, z jehož prvků je tvořeno dotazníkové šetření. Empirická část práce se věnuje subjektivnímu hodnocení zvolených prodejen a dotazníkovému šetření na vnímání nabídky a nákupního prostředí sportovních prodejen. Z výsledků subjektivního hodnocení i dotazníkového šetření jsou vyvozena doporučení pro každou prodejnu zvlášť.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on in-store communication and shopping environment in selected sports stores. Specific stores are Sportisimo, Decathlon and A3 Sport located in Karlovy Vary. The theoretical part of the work deals with marketing and marketing mix 4P and marketing mix 7P, from which elements is formed a questionnaire survey. The empirical part of the work is devoted to the subjective evaluation of selected stores and a questionnaire survey on the perception of the offer and shopping environment of sports stores. Recommendations for each store are derived from the results of the subjective evaluation and the questionnaire survey.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing_vybrany_ch_sportovni_ch_prodejen_Chovancova_.pdfPlný text práce6,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chovancova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce166,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chovancova_katerina_o.pdfPosudek oponenta práce190,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47987

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.