Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKratochvíl Miloš, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠpačková, Laura
dc.contributor.refereeMurgaš Jaromír, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2022-5-31
dc.date.accessioned2022-06-20T10:20:04Z-
dc.date.available2021-8-31
dc.date.available2022-06-20T10:20:04Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-30
dc.identifier88844
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48170-
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o teorii morálního vývoje představené švýcarským badatelem Jeanem Piagetem. Nejprve se práce se zaměřuje na jeho teorii kognitivního vývoje, která byla kritizována například psychologem L. S. Vygotským. Následně se práce zabývá detailněji morálním vývojem počínaje individuálními rituály, přes heteronomní morálku až k morálce autonomní. I na tuto Piagetovu koncepci morálního vývoje jsou uvedeny některé kritické ohlasy, a to například od známé představitelky feministického hnutí C. Gilligan.cs
dc.format34 s. (62 319 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88844-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectjean piagetcs
dc.subjectmorální vývojcs
dc.subjectkognitivní vývojcs
dc.subjectheteronomní morálkacs
dc.subjectautonomní morálkacs
dc.subjectmorální realismuscs
dc.subjecthrycs
dc.subjectpravidlacs
dc.subjectspravedlnostcs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjecttrestánícs
dc.titlePiagetova psychologie morálního vývojecs
dc.title.alternativePiaget´s psychology of moral developmenten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programHumanitní studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the theory of moral development presented by the Swiss researcher Jean Piaget. Firstly, the work focuses on his theory of cognitive development, which was criticized, for example, by psychologist L. S. Vygotskij. Subsequently, the work deals in more detail way with moral development, starting with individual rituals, through heteronomous morality to autonomous morality. There is also some critical response to Piaget's conception of moral development, for example by the well-known representative of the feminist movement, C. Gilligan.en
dc.subject.translatedjean piageten
dc.subject.translatedmoral developmenten
dc.subject.translatedcognitive developmenten
dc.subject.translatedheteronomous moralityen
dc.subject.translatedautonomous moralityen
dc.subject.translatedmoral realismen
dc.subject.translatedgamesen
dc.subject.translatedrulesen
dc.subject.translatedjusticeen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedpunishmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Spackova.pdfPlný text práce511,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
spackova_kratochvil.pdfPosudek vedoucího práce177,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
spackova_murgas.pdfPosudek oponenta práce120,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
spackova_O.pdfPrůběh obhajoby práce160,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48170

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.