Název: | Moderní metody výuky a vhodné didaktické prostředky u žáků s OMJ |
Další názvy: | Modern teaching methods and suitable teaching aids for students with different mother language |
Autoři: | Solfronková, Veronika |
Vedoucí práce/školitel: | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Holeček Václav, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48476 |
Klíčová slova: | žák s omj;didaktické metody;didaktické prostředky;adaptace;problémy související se začleněním;komunikace s rodiči žáků cizinců |
Klíčová slova v dalším jazyce: | student with dnl;didactic methods;didactic means;adaptation;problems related to the integration;communication with the parents of foreign students |
Abstrakt: | Diplomová práce s názvem "Moderní metody výuky a vhodné didaktické prostředky u žáků s OMJ" se zabývá výukovými metodami a didaktickými prostředky, které jsou pedagogy v rámci výuky na 1. stupni základní školy využívány, dále zkušenostmi učitelů s výukou žáků s odlišným mateřským jazykem, a na druhé straně metodami výuky, které považují za atraktivní a oblíbené žáci - cizinci. Předmětem výzkumného šetření byla i adaptace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého školního prostřední a možné problémy se začleněním žáků související, komunikace s rodiči žáků cizinců nebo jejich příprava na výuku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis entitled "Modern didactic methods and appropriate didactic means for students with DNL" deals with methods and didactic means that are used by teachers in primary school, as well as teachers' experience in teaching students with different native language, and further on by didactic methods that are considered attractive and popular by foreign students. The subject of the research was also the adaptation of students with different native language to the Czech school environment and possible problems related to the integration of students, communication with the parents of foreign students or their preparation for teaching. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Solfronkova Veronika.pdf | Plný text práce | 1,91 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Solfornova_Vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 202,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Solfronkova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 205,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Solfronkova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 175,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48476
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.