Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Korbelová, Adéla | |
dc.contributor.referee | Boháčová Aneta, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2022-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:22:40Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:22:40Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-22 | |
dc.identifier | 87074 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48477 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá rozvojem sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na představení klíčových pojmů týkající se sebehodnocení a sebepojetí. Zabývá se charakteristikou mladšího školního věku z pohledu kognitivního a emočního vývoje a socializace. Objasňuje vliv sociálního prostředí na vývoj sebehodnocení a sebepojetí. Zaměřuje se na možnosti rozvoje a formování sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Praktická část práce je věnována výzkumu dětského sebepojetí a sebedůvěry v matematice pomocí dotazníkového šetření prostřednictvím škály aktivního a pasivního strachu a škály matematické self-efficacy. | cs |
dc.format | 77 s., VI | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | sebehodnocení | cs |
dc.subject | sebepojetí | cs |
dc.subject | sebedůvěra | cs |
dc.subject | mladší školní věk | cs |
dc.subject | matematická self-efficacy | cs |
dc.subject | škála aktivního a pasivního strachu | cs |
dc.title | Rozvoj sebehodnocení a sebepojetí u dětí mladšího školního věku | cs |
dc.title.alternative | The development of self-esteem and self-concept of children of younger school age | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This diploma work deals with the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The theoretical part is focused on the introduction of key concepts related to self-esteem and self-concept. It deals with the characteristics of younger school age in terms of cognitive and emotional development and socialization. It clarifies the influence of the social environment on the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The practical part of the work is devoted to research and self-confidence in mathematics using a questionnaire survey through a scale of active and passive fear and a scale of mathematical self-efficacy. | en |
dc.subject.translated | self-esteem | en |
dc.subject.translated | self-concept | en |
dc.subject.translated | self-confidence | en |
dc.subject.translated | younger school age | en |
dc.subject.translated | mathematical self-efficacy | en |
dc.subject.translated | scale of active and passive fear | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Korbelova_Adela.pdf | Plný text práce | 2,37 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korbelova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 321,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korbelova_Vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 197,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korbelova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 171,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48477
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.