Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKorbelová, Adéla
dc.contributor.refereeBoháčová Aneta, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:40Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:22:40Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-22
dc.identifier87074
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48477-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvojem sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na představení klíčových pojmů týkající se sebehodnocení a sebepojetí. Zabývá se charakteristikou mladšího školního věku z pohledu kognitivního a emočního vývoje a socializace. Objasňuje vliv sociálního prostředí na vývoj sebehodnocení a sebepojetí. Zaměřuje se na možnosti rozvoje a formování sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Praktická část práce je věnována výzkumu dětského sebepojetí a sebedůvěry v matematice pomocí dotazníkového šetření prostřednictvím škály aktivního a pasivního strachu a škály matematické self-efficacy.cs
dc.format77 s., VI
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectsebepojetícs
dc.subjectsebedůvěracs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectmatematická self-efficacycs
dc.subjectškála aktivního a pasivního strachucs
dc.titleRozvoj sebehodnocení a sebepojetí u dětí mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeThe development of self-esteem and self-concept of children of younger school ageen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The theoretical part is focused on the introduction of key concepts related to self-esteem and self-concept. It deals with the characteristics of younger school age in terms of cognitive and emotional development and socialization. It clarifies the influence of the social environment on the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The practical part of the work is devoted to research and self-confidence in mathematics using a questionnaire survey through a scale of active and passive fear and a scale of mathematical self-efficacy.en
dc.subject.translatedself-esteemen
dc.subject.translatedself-concepten
dc.subject.translatedself-confidenceen
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedmathematical self-efficacyen
dc.subject.translatedscale of active and passive fearen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Korbelova_Adela.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_oponent.pdfPosudek oponenta práce321,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce197,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce171,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48477

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.