Název: Rozvoj sebehodnocení a sebepojetí u dětí mladšího školního věku
Další názvy: The development of self-esteem and self-concept of children of younger school age
Autoři: Korbelová, Adéla
Vedoucí práce/školitel: Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
Oponent: Boháčová Aneta, Mgr.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48477
Klíčová slova: sebehodnocení;sebepojetí;sebedůvěra;mladší školní věk;matematická self-efficacy;škála aktivního a pasivního strachu
Klíčová slova v dalším jazyce: self-esteem;self-concept;self-confidence;younger school age;mathematical self-efficacy;scale of active and passive fear
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na představení klíčových pojmů týkající se sebehodnocení a sebepojetí. Zabývá se charakteristikou mladšího školního věku z pohledu kognitivního a emočního vývoje a socializace. Objasňuje vliv sociálního prostředí na vývoj sebehodnocení a sebepojetí. Zaměřuje se na možnosti rozvoje a formování sebehodnocení a sebepojetí dětí mladšího školního věku. Praktická část práce je věnována výzkumu dětského sebepojetí a sebedůvěry v matematice pomocí dotazníkového šetření prostřednictvím škály aktivního a pasivního strachu a škály matematické self-efficacy.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma work deals with the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The theoretical part is focused on the introduction of key concepts related to self-esteem and self-concept. It deals with the characteristics of younger school age in terms of cognitive and emotional development and socialization. It clarifies the influence of the social environment on the development of self-esteem and self-concept of children of younger school age. The practical part of the work is devoted to research and self-confidence in mathematics using a questionnaire survey through a scale of active and passive fear and a scale of mathematical self-efficacy.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Korbelova_Adela.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_oponent.pdfPosudek oponenta práce321,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce197,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce171,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48477

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.