Název: Stresory učitele během distanční výuky
Další názvy: Teacher stressors during distance learning
Autoři: Prokopiusová, Anna
Vedoucí práce/školitel: Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
Oponent: Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48479
Klíčová slova: stres;příznaky stresu;učitelské stresory;distanční výuka;psychohygiena
Klíčová slova v dalším jazyce: stress;stress symptoms;teacher stressors;distance learning;psychohygiene
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje stresorům učitele během distanční výuky. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika stresu, příznaky stresu, distanční výuka a psychohygiena. Praktická část je koncipována jako smíšený výzkum. Kvalitativní část výzkumu je založena na rozhovorech. Tyto rozhovory se podrobily otevřenému kódování a vazbami mezi kategoriemi. Na základě těchto rozhovorů byly identifikovány stresory, které se uvedly v dotazníku. Kvantitativní část vyžadovala vytvoření dotazníku vlastní konstrukce. Dotazník zahrnoval 16 položek. Učitelé hodnotili stresory během prezenční výuky, v průběhu distanční výuky a bezprostředně po návratu do prezenční výuky pomocí škálové pětibodové stupnice.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis analyses different stressors of teachers during distance learning. It is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part is further divided into three major chapters: Stress, Distance learning and Emotional Hygiene. The practical part combines a variety of research methods. The qualitative part of the research is based on interviews. These interviews were subjected to open coding and links between categories. Based on these interviews, stressors were identified and included in the questionnaire. The quantitative part required the development of a self-constructed questionnaire. The questionnaire included 16 items. Teachers rated the stressors during the face-to-face teaching, during the distance education and immediately after returning to face-to-face teaching using a five-point scale.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Anna Prokopiusova_- Stresory uc_itele be_hem DiV.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopiusova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce204,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopiusova_Oponent.pdfPosudek oponenta práce195,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopiusova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce179,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48479

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.