Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Červeňáková, Anna | |
dc.contributor.referee | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:23:37Z | - |
dc.date.available | 2021-6-11 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:23:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-21 | |
dc.identifier | 88332 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48638 | - |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvoření metodiky, která je zaměřena na rozvoj prosociálního chování dětí prostřednictvím pohádkového příběhu a dramatické výchovy. Práce je rozčleněna na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá představením jednotlivých oblastí, které se v tématu práce střetávají. Objasňuje pojmy, které se vztahují k tématům rozvoje prosociálního chování v MŠ, dětem předškolního věku, pohádkám a dramatické výchově. Dále stručně popisuje pojmy evaluace a autoevaluace. V praktické části je představen týdenní integrovaný tematický blok "Jeden za všechny a všichni za jednoho" včetně jeho realizace a evaluace. Tento blok představuje ukázku práce, jak lze pracovat s pohádkovým příběhem a prostřednictvím toho rozvíjet a podporovat prosociální chování a jednání u předškolních dětí. | cs |
dc.format | 90 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | prosociální chování | cs |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | metody a techniky dramatické výchovy | cs |
dc.subject | pohádky a pohádkové příběhy | cs |
dc.subject | evaluace | cs |
dc.title | Využití pohádkových příběhů pro rozvoj prosociálního chování dětí v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Using of fairy tales for the development of prosocial behavior of children at nursery school | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis focuses with the development of prosocial behavior in preschool children. The main goal of this work is to create methodology aimed to prosocial behavior of preschool children using drama education and fairytales. The thesis is divided into two parts - the theoretical and practical. In the theoretical part are described the specific areas that are relevant to the topic. It contains terms that relate to the development of prosocial behavior in a nursery school, preschool children, fairy tales and drama education. It also describes the concepts of evaluation and self-evaluation. The practical part presents a weekly integrated thematic block "One for all and all for one", including its implementation and evaluation. This block is a demonstration of how to work with fairy tale and how through it develop and support prosocial behavior and actions in preschool children. | en |
dc.subject.translated | prosocial behaviour | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
dc.subject.translated | nursery school | en |
dc.subject.translated | drama education | en |
dc.subject.translated | methods and techniques of drama in education | en |
dc.subject.translated | fairy tales and fairy stories | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_CervenakovaAnna.pdf | Plný text práce | 4,99 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cervenakova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 132,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cervenakova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 65,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cervenakova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 2,99 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48638
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.