Název: | Mapy mých pocitů. Emoční rozvoj dítěte |
Další názvy: | Maps of My Emotions. Emotional development of the child |
Autoři: | Strnadová, Anežka |
Vedoucí práce/školitel: | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Černíková Marie, MgA. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48646 |
Klíčová slova: | emoce;emoční rozvoj;emoční inteligence;kniha mapy mých pocitů |
Klíčová slova v dalším jazyce: | emotions;emotional development;emotional intelligence;book mapy mých pocitů |
Abstrakt: | Tato práce se zaměřuje na jednou z možností, jak rozvíjet emoční cítění v předškolním věku za využití knihy Mapy mých pocitů od ilustrátorky Bimby Lamdmann. Práce se věnuje rozvoji emocí k sobě samému a ke svému okolí. Cílem teoretické části je popsat, co jsou emoce, jak vznikají a jaká je jejich funkce. Dále se teoretická část věnuje tématu socializace. Důležitou součástí práce je rovněž charakteristika emočního vývoje v různých obdobích raného dětství, od narození až do předškolního věku. Podrobně popsanými pojmy v práci jsou dále emoční regulace, emoční gramotnost a další. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní možnosti a metody rozvoje emocí, které mateřské školy dětem nabízí. Praktická část je návrhem integrovaného bloku. Cílem praktické části je emoční rozvoj, monitorování s následným hodnocením emoční gramotnosti a emoční inteligence předškolních dětí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This work focuses on one way to develop emotional sensitivity in preschooler using the book Mapy mých pocitů by Bimba Lamdmann. The work focuses on the development of emotions towards oneself and one's environment. The goal of the theoretical part is to describe what emotions are, how they are formed and what their function is. In addition, the theoretical part also deals with the topic of socialization. An important part of the work is also the characterization of emotional development in different periods of early childhood, namely from birth to preschool age. Detailed descriptions of concepts in the thesis are also emotional regulation, emotional literacy, and others. In conclusion of the work are listed specific possibilities and methods for the development of emotions that kindergartens offer to children. The practical part is the design of the integrated block. The goal of the practical part is emotional development, monitoring with subsequent evaluation of emotional literacy and emotional intelligence of preschool children. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarska prace Anezka Strnadova.pdf | Plný text práce | 3,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Strnadova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 50,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Strnadova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 71,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Strnadova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 6,45 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48646
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.