Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBernardin Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKubeš, Ondřej
dc.contributor.refereeŠedivý Otomar, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-21
dc.date.accessioned2022-07-18T22:33:39Z-
dc.date.available2021-10-16
dc.date.available2022-07-18T22:33:39Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-5-27
dc.identifier90585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49059-
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje teoretický rozbor napínacích systémů klínových řemenů. V práci byla provedena analýza současného řešení a následně byly vytvořený nové návrhy napínáku klínových řemenů. Pro nové návrhy byla provedena dynamická simulace pro zjištění zatěžovacích účinků s jejich následným porovnáním rovnoměrnosti zatížení kladek. Nejlépe hodnocené nové řešení bylo porovnáno se stávajícím řešením. Tyto výsledky byly následně vyhodnoceny v závěru diplomové práce.cs
dc.format82
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=90585-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnapínání řemenecs
dc.subjectzatížení kladekcs
dc.subjectkonstrukční návrhcs
dc.subjectcad modelcs
dc.subjectdynamická simulacecs
dc.subjectsimdrivecs
dc.titlePosouzení konceptu dvouramenného napínáku klínového řemenecs
dc.title.alternativeEvaluation of the concept of a two-arm V-belt tensioneren
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní
dc.thesis.degree-programKonstruování strojů a technických zařízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis contains a theoretical analysis of tensioning systems of V-belts. In the thesis, an analysis of the current solution was carried out and subsequently new designs of V-belt tensioners were created. Dynamic simulation was performed for the new designs to determine the loading effects followed by a comparison of the uniformity of the pulley loading. The best rated new design was compared with the existing design. These results were then evaluated at the end of the diploma thesis.en
dc.subject.translatedbelt tensioningen
dc.subject.translatedpulley loadingen
dc.subject.translatedstructural designen
dc.subject.translatedcad modelen
dc.subject.translateddynamic simulationen
dc.subject.translatedsimdriveen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KKS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KKS_DP__Kubes_Ondrej_S20N0058P.pdfPlný text práce6,06 MBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce50,3 kBAdobe PDFView/Open
220609 Kubes Ondrej Posudek oponenta diplomove prace_kks (Sedivy Otomar).pdfPosudek oponenta práce50,83 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,87 kBAdobe PDFView/Open
KKS_DP__Kubes_Ondrej_S20N0058P_Prilohy.pdfVŠKP - příloha968,72 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/49059

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.