Název: | Spolupráce rodiny a školy |
Další názvy: | Cooperation between family and school |
Autoři: | Dohnal, Václav |
Vedoucí práce/školitel: | Nováková Daniela, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/49960 |
Klíčová slova: | rodina;škola;spolupráce;zapojování;partnerství;komunikace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | family;school;cooperation;involvment;partnership;communication |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá spoluprací rodiny a školy. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Část teoretická je rozdělena do několika základních kapitol a klade si za cíl analyzovat problematiku spolupráce rodiny se školou. Nejprve charakterizuje klíčové pojmy a věnuje se různým formám spolupráce mezi rodinou a školou. Upozorňuje též na vzdělávací programy a projekty, které kladou velký důraz právě na spolupráci školy s rodiči. Praktická část mapuje z pohledu rodičů současnou spolupráci a způsob komunikace se školami ve dvou městech, a to formou dotazníkového šetření. Zjištění jsou srovnávány s výzkumným projektem, který se realizoval před jedenácti lety. V rámci šetření také dochází k porovnání odlišností mezi běžnými školami a školami zaměřenými na spolupráci s rodiči. Výsledky jsou podrobeny analýze, ze které poté vychází náměty pro práci učitelů s rodiči. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis "Cooperation beetween family and school" deals with cooperation between family and school in primary education. The thesis is divided into two parts - the theoretical and the practical one. The theoretical part contains several basic chapters and its aim is to analyze the topic of cooperation of the family with the school. At first the key words are being characterized. It also deals with various forms of cooperation between family and school. At the same time it draws the attention to projects and programmes emphasizing the cooperation of the school with parents. The practical part maps the cooperation and the way of communication with schools from the parents' point of view. It has the form of a questionnaire survey and it took place in two towns. The findings are compared with the survey that took place eleven years ago. The survey also compares the differences between mainstream schools and schools focused on cooperation with parents. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Dohnal.pdf | Plný text práce | 2,99 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dohnal VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 216,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dohnal OP.pdf | Posudek oponenta práce | 157,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dohnal O.pdf | Průběh obhajoby práce | 5,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49960
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.