Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSobotka, Adam
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-6
dc.date.accessioned2022-11-10T14:45:23Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-11-10T14:45:23Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-8-22
dc.identifier89269
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50107-
dc.description.abstractTato bakalářská práce Rozvoj e-commerce B2C v ČR vymezuje e-commerce a její hlavní znaky, dále e-shop a jeho specifika, poté vymezuje B2C e-commerce a charakterizuje vývoj a současný stav B2C e-commerce v ČR. Praktická část obsahuje představení společnosti Decathlon v ČR a zejména zhodnocení e-shopu Decathlon.cz na základě současného stavu. Zhodnocení obsahuje aplikaci marketingového mixu, průzkum vybraných aktivit a spotřebitelské dotazníkové šetření. Na základě shromážděných dat jsou navrhnuta doporučení pro praxi.cs
dc.format83s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectb2ccs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdecathloncs
dc.titleRozvoj elektronického obchodování B2C v České republicecs
dc.title.alternativeDevelopment of B2C e-commerce in the Czech Republicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis The development of B2C e-commerce in the Czech Republic defines e-commerce and its main features, then defines e-shop and its specifics, then defines B2C e-commerce and characterizes the development and current state of B2C e-commerce in the Czech Republic. The practical part includes an introduction of Decathlon in the Czech Republic and in particular an evaluation of Decathlon.cz e-shop based on the current state. The evaluation includes the application of the marketing mix, a survey of selected activities and a consumer questionnaire survey. Based on the collected data, recommendations for practice are proposed. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translateddecathlonen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rozvoj e-commerce B2C v Ceske republice.pdfPlný text práce4,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobotka_Adam_v.pdfPosudek vedoucího práce128,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sobotka_Adam_o.pdfPosudek oponenta práce193,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50107

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.