Název: Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Další názvy: Retail stores vietnamese community
Autoři: Nguyen, Phuong Lan
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50118
Klíčová slova: maloobchod;vietnamská komunita;maloobchodní činnosti;pest analýza;swot analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: retail;vietnamese community;retail activities;pest analysis;swot analysis
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vymezit charakteristické znaky maloobchodních prodejen vietnamské komunity, zpracovat PEST analýzu a SWOT analýzu podnikání vietnamské komunity v maloobchodě a navrhnout vhodná doporučení pro další praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kde v teoretické části jsou vymezeny pojmy jako obchod a maloobchod. Dále je zde vysvětleno okolí maloobchodního podniku, typy maloobchodních prodejen, fyzická dostupnost maloobchodních služeb, a nakonec obchodní činnosti v maloobchodě. V praktické části se nachází výzkum, který byl proveden prostřednictvím rozhovorů s majiteli a zákazníky daných prodejen. Následně byla provedena PEST a SWOT analýza na základě těchto rozhovorů. Nakonec byla navržena doporučení, která by mohla vietnamským prodejnám pomoci získat nové zákazníky či zlepšit situaci v prodejně.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the bachelor thesis is to define the characteristics of the retail outlets of the Vietnamese community, to develop a PEST analysis and SWOT analysis of the Vietnamese community's retail business and suggest appropriate recommendations for further practice. The thesis is divided into theoretical and practical parts, where the theoretical part defines the terms such as shop and retail. It also explains the environment of retail business, types of retail outlets, physical accessibility of retail services, and finally the business activities in retail. In the practical part, there is research that was conducted through interviews with the owners and their customers of the stores in question. Subsequently, a PEST and SWOT analysis was conducted based on these interviews. Finally, recommendations were proposed that could help Vietnamese stores to attract new customers or improve the store situation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Nguyen.pdfPlný text práce3,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
NGUYEN_Phuong_Lan_v.pdfPosudek vedoucího práce130,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Phuong_ Lan_Nguyen_o.pdfPosudek oponenta práce123,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50118

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.