Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFaifr Adam, Ing.
dc.contributor.authorHoudek, Marek
dc.contributor.refereeBeránek Michal, Ing.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:30:20Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:30:20Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89649
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52000-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zpracovaná na téma "Realizace projektu" v konkrétním podniku. Hlavním cílem této práce je naplánovaní a následná realizace marketingové kampaně za účelem zvýšení propagace firmy Michal Houdek. Marketingová kampaň firmy je vytvořena a následně zhodnocena na základě současného marketingu firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je shrnuta metodika projektového řízení za pomoci odborné literatury a její propojení s oblastí IT a marketingu. Praktická část práce je utvořena z představení marketingové kampaně firmy, jednotlivých dílčích projektových plánů a logické rámcové matice. V závěrečné části práce je zhodnocená dosavadní realizace projektu a jeho doporučení realizace v rámci plánovaných přínosů firmě.cs
dc.format59 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectrealizace projektucs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectmalá firmacs
dc.subjectlogický rámeccs
dc.subjectprojektový pláncs
dc.titleRealizace projektucs
dc.title.alternativeThe project executionen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is elaborated on the topic "Project Implementation" in a specific company. The main objective of this thesis is to plan and then implement a marketing campaign in order to increase the promotion of the company Michal Houdek. The marketing campaign of the company is created and then evaluated based on the current marketing of the company. The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the project management methodology is summarized with the help of literature and its connection with the IT and marketing field. The practical part of the thesis is formed from the presentation of the company's marketing campaign, the individual sub-project plans and the logical framework matrix. The final part of the thesis evaluates the project implementation to date and its recommendations for implementation in terms of the intended benefits to the firm.en
dc.subject.translatedproject realizationen
dc.subject.translatedmarketing campaignen
dc.subject.translatedsmall companyen
dc.subject.translatedlogical frameworken
dc.subject.translatedproject planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Marek Houdek.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Houdek Marek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce125,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Houdek Marek_o.pdfPosudek oponenta práce183,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52000

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.