Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHirschauová Edita, Ing.
dc.contributor.authorStraková, Simona
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:15Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:15Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92478
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52405-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá postoji vybraných věkových kategorií k online nakupování. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které zahrnují elektronické obchodování na trhu B2C včetně výhod, nevýhod, rizik a vybraných trendů. Práce dále pojednává o nákupním chování a stručně je zde představen i současný stav B2C elektronického obchodování v ČR. Cílem práce je zjistit, jaký postoj zaujímají k nakupování přes internet vybrané věkové kategorie spotřebitelů. Na základě zjištění jsou navrhnuta doporučení pro praxi.cs
dc.format63 s. (98 455 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectb2ccs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectnakupování na internetucs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.titlePostoj vybraných věkových kategorií k online nakupování zboží a služebcs
dc.title.alternativeAttitude of selected age groups towards online shopping of goods and servicesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with an attitude of selected age groups towards online shopping of goods and services. The theoretical part defines B2C e-commerce including its advantages, disadvantages and risks. This part is also focused on selected e-commerce trends, shopping behaviour and the current condition of e-commerce in the Czech Republic. The aim of this thesis is to find out what attitudes selected age groups take to online shopping.en
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedonline shoppingen
dc.subject.translatedshopping behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Strakova_Simona.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strakova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce126,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strakova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce165,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52405

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.