Název: Možnosti reklamy v systémech Google Ads a Seznam Sklik
Další názvy: Advertising options in Google Ads and a Seznam Sklik systems
Autoři: Krulická, Daniela
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52414
Klíčová slova: ppc;google ads;seznam sklik;reklama ve vyhledávání;reklama v obsahové síti;internetový markerting
Klíčová slova v dalším jazyce: ppc;google ads;seznam sklik;search campaign;display campaign;internet marketing
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá znázorněním možností reklamních systémů Google Ads a Seznam Sklik. Cílem této práce je ukázat a popsat různé eventuality při tvorbě kampaně pro konkrétní reklamu v reklamních systémech Google Ads a Seznam Sklik a výsledky interpretovat a porovnat s cíli klienta. V práci byl zpracován teoretický úvod do internetového marketingu, PPC reklamy, jednotlivých reklamních systémů a typů kampaní. V praktické části byla na konkrétní reklamě ve vyhledávací síti provedena analýza textového inzerátu a klíčových slov. Na reklamě v obsahové síti byly představeny možnosti cílení reklamy, typy formátů, které byly pro reklamu využity a remarketing. V poslední fázi praktické části byly vyhodnoceny výsledky jednotlivých typů reklamy a zpracovány doporučení pro zlepšení kampaní, z důvodu dosažení lepších výsledků cílů klienta.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the illustration of the possibilities of the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. The goal of this thesis is to show and describe the different eventualities when creating a campaign for a specific advertisement in the Google Ads and Seznam Sklik advertising systems and interpret and compare the results with the client's requirements. In this work the theoretical introduction to internet marketing, PPC advertising, particular advertising systems and types of campaigns have been elaborated. In the practical part, an analysis of an advertisement text and keywords on a specific search network ad, has been performed. On a content network advertising have been presented the possibilities of ad targeting, the types of formats used for advertising and remarketing. In the last phase of the practical part, the results of each type of advertising have been appraised and recommendations for improving the campaigns suggested in order to achieve more successful results for the client's goals.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Krulicka__Bakala_r_ska_ pra_ce.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
krulicka_daniela.pdfPosudek oponenta práce188,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krulicka_Daniela_V.pdfPosudek vedoucího práce132,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52414

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.