Title: SYMBIOZA
Other Titles: SYMBIOSIS
Authors: Balogová, Veronika
Advisor: Potiron Jana, Mgr. art. ArtD.
Referee: Capík Pavol, Mgr. art. ArtD.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52865
Keywords: symbióza;dětská hra;psychologická pomůcka;vzdělávací hra;společná komunikace;rozvoj vztahů;psychické zdraví;fyzické zdraví;rodina;mutualismus
Keywords in different language: symbiosis;children's game;psychological tool;educational game;joint communication;relationship development;mental health;physical health;family;mutualism
Abstract: Tale je logická smyslová hra, která má za úkol utužovat vztahy mezi spoluhráči, rozvíjet témata ke konverzaci, bavit a vzdělávat. Produkt obsahuje 36 kostek, z nichž je 30 dřevěných a 6 silikonových. Tyto kostky jsou umístěny v sáčku s logem tale (příběh, pohádka). Součástí tohoto balení je také návod na hry, které je možné s produktem hrát, tabulová podložka na kreslení, křída a karty tale, na kterých jsou k nalezení různá slova a slouží jako pomůcka ke hrám.
Abstract in different language: Tale is a logical sensory game designed to strengthen relationships between teammates, develop topics for conversation, entertain and educate. The product contains 36 bricks, of which 30 are wooden and 6 are made from silicone rubber. These bricks are stored in a bag with the tale (story, fairy tale) logo. This package also includes instructions for games that can be played with the product, a blackboard for drawing, chalk and tale cards with different words. They also serve as a game aid.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KDE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_balogova veronika_pruvodni zprava.pdfPlný text práce10,83 MBAdobe PDFView/Open
Balogova.pdfPosudek vedoucího práce594,05 kBAdobe PDFView/Open
Balogova_0.pdfPosudek oponenta práce124,84 kBAdobe PDFView/Open
Balogova_1.pdfPrůběh obhajoby práce55,69 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52865

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.