Název: | Pedagogická praxe - očekávání a zkušenosti studentů Učitelství pro mateřské školy |
Další názvy: | Teaching Practice - Expectations and Experiences of Students of Teacher Training program for Nursery schools |
Autoři: | Prokopová, Jitka |
Vedoucí práce/školitel: | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53261 |
Klíčová slova: | pedagogická praxe;mateřská škola;předškolní vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | pedagogical practice;kindergarten;preschool education |
Abstrakt: | Práce se zabývá očekáváními a zkušenostmi studentů s pedagogickými praxemi, realizovanými v průběhu studia programu Učitelství pro mateřské školy. Dále se práce věnuje pojmu učitele, včetně jeho rolí a kvalifikačních požadavků potřebných pro plnění povolání učitele v MŠ, rolí mentora a mentoringu samotnému. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This work deals with the expectations and experiences of students with pedagogical practices, realized during the study of the Teaching program for kindergartens. Furthermore, the work deals with the concept of a teacher, including his roles and qualification requirements needed to fulfill the profession of a teacher in kindergarten, the role of a mentor and mentoring itself. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace-Prokopova Jitka.pdf | Plný text práce | 1,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vskp_posudek_prokopova.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek BP Prokopova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 130,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prokopova O070.pdf | Průběh obhajoby práce | 28,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53261
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.