Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠrámová Alena, Mgr.
dc.contributor.authorKacovská, Andrea
dc.contributor.refereeRychtera Jiří, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:44:40Z-
dc.date.available2022-9-13
dc.date.available2023-08-02T10:44:40Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier92268
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53457-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou využití aktivizačních metod ve výuce chemie na středních školách. Teoretická část se věnuje definici a základní charakteristice jednotlivých aktivizačních metod. Hlavním cílem praktické části bylo vytvoření vlastních námětů didaktických her s využitím a bez využití didaktické techniky. V experimentální části byl zhodnocen vliv a přínos těchto didaktických her pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru realizovaného s učiteli chemie. Výsledky vyplývajícími z experimentální části bylo potvrzeno, že aktivizační metody přispívají k motivaci motivaci a také fixaci probíraného učiva.cs
dc.format137 s. (128836 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectaktivizační výukové metodycs
dc.subjectdidaktické hry s využitím didaktické technikycs
dc.subjectdidaktické hry bez využití didaktické technikycs
dc.subjectchemiecs
dc.titleAktivizační metody ve výuce chemie na SŠcs
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství chemie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the use of activation methods in teaching chemistry at secondary schools. The theoretical part gives the definition and basic characteristics of individual activation methods. The practical part focuses on creating the original topics of didactic games both with and without the use of didactic aids. The experimental part then evaluates the impact and benefits of these didactic games using a questionnaire survey and semi-structured interview conducted with chemistry teachers. The results of the experimental part have confirmed that the activation methods contribute to greater motivation and consolidate newly acquired knowledge.en
dc.subject.translatedactivation methodsen
dc.subject.translateddidactic games with the use of didactic aidsen
dc.subject.translateddidactic games without the use of didactic aidsen
dc.subject.translatedchemistryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCH)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Kacovska.pdfPlný text práce6,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni DP 23 Sramova - Kacovska.pdfPosudek vedoucího práce204,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek DP 23 Rychtera - Kacovska.pdfPosudek oponenta práce363,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Kacovska.pdfPrůběh obhajoby práce25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53457

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.