Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šrámová Alena, Mgr. | |
dc.contributor.author | Kacovská, Andrea | |
dc.contributor.referee | Rychtera Jiří, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:44:40Z | - |
dc.date.available | 2022-9-13 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:44:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-28 | |
dc.identifier | 92268 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53457 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou využití aktivizačních metod ve výuce chemie na středních školách. Teoretická část se věnuje definici a základní charakteristice jednotlivých aktivizačních metod. Hlavním cílem praktické části bylo vytvoření vlastních námětů didaktických her s využitím a bez využití didaktické techniky. V experimentální části byl zhodnocen vliv a přínos těchto didaktických her pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru realizovaného s učiteli chemie. Výsledky vyplývajícími z experimentální části bylo potvrzeno, že aktivizační metody přispívají k motivaci motivaci a také fixaci probíraného učiva. | cs |
dc.format | 137 s. (128836 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | aktivizační výukové metody | cs |
dc.subject | didaktické hry s využitím didaktické techniky | cs |
dc.subject | didaktické hry bez využití didaktické techniky | cs |
dc.subject | chemie | cs |
dc.title | Aktivizační metody ve výuce chemie na SŠ | cs |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství chemie pro střední školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the use of activation methods in teaching chemistry at secondary schools. The theoretical part gives the definition and basic characteristics of individual activation methods. The practical part focuses on creating the original topics of didactic games both with and without the use of didactic aids. The experimental part then evaluates the impact and benefits of these didactic games using a questionnaire survey and semi-structured interview conducted with chemistry teachers. The results of the experimental part have confirmed that the activation methods contribute to greater motivation and consolidate newly acquired knowledge. | en |
dc.subject.translated | activation methods | en |
dc.subject.translated | didactic games with the use of didactic aids | en |
dc.subject.translated | didactic games without the use of didactic aids | en |
dc.subject.translated | chemistry | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KCH) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Kacovska.pdf | Plný text práce | 6,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni DP 23 Sramova - Kacovska.pdf | Posudek vedoucího práce | 204,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek DP 23 Rychtera - Kacovska.pdf | Posudek oponenta práce | 363,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Kacovska.pdf | Průběh obhajoby práce | 25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53457
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.