Název: Rozvoj tvůrčího psaní žáků na 2. stupni ZŠ
Další názvy: Development of student's creative writing in tne 2nd grade
Autoři: Kudláčková, Eliška
Vedoucí práce/školitel: Písková Růžena, Mgr. Ph.D.
Oponent: Pánková Vladimíra, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53520
Klíčová slova: tvořivost;tvůrčí činnost;techniky tvůrčího psaní;rozvoj
Klíčová slova v dalším jazyce: creativity;creative activity;creative writing techniques;development
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rozvojem tvůrčího psaní žáků na 2. stupni ZŠ. V práci je analyzována řada učebnic Český jazyk pro základní školy, SPN - pedagogické nakladatelství. Následně jsou učebnice doplněny návrhem aktivit, které v ní chybí. V této části je navrhnut také vlastní metodický obsah dílny tvůrčího psaní. Dále práce poskytuje možnosti rozvoje tvůrčího psaní mimo školní prostředí.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the development of creative writing in pupils at the 2nd level of primary school. The thesis analyses a number of textbooks Český jazyk pro základní školy, SPN - pedagogical publishing house. Subsequently, the textbooks are supplemented with a proposal of activities that are missing in it. In this part, the actual methodological content of the creative writing workshop is also proposed. Furthermore, the work provides possibilities for the development of creative writing outside the school environment.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Eliska_Kudlackova-bakalarska_prace.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2023_kudlackova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce449,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2023_kudlackova_pankova.pdfPosudek oponenta práce379,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2023_kudlackova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce113,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53520

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.