Title: Rozvoj tvůrčího psaní žáků na 2. stupni ZŠ
Other Titles: Development of student's creative writing in tne 2nd grade
Authors: Kudláčková, Eliška
Advisor: Písková Růžena, Mgr. Ph.D.
Referee: Pánková Vladimíra, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53520
Keywords: tvořivost;tvůrčí činnost;techniky tvůrčího psaní;rozvoj
Keywords in different language: creativity;creative activity;creative writing techniques;development
Abstract: Bakalářská práce se zabývá rozvojem tvůrčího psaní žáků na 2. stupni ZŠ. V práci je analyzována řada učebnic Český jazyk pro základní školy, SPN - pedagogické nakladatelství. Následně jsou učebnice doplněny návrhem aktivit, které v ní chybí. V této části je navrhnut také vlastní metodický obsah dílny tvůrčího psaní. Dále práce poskytuje možnosti rozvoje tvůrčího psaní mimo školní prostředí.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with the development of creative writing in pupils at the 2nd level of primary school. The thesis analyses a number of textbooks Český jazyk pro základní školy, SPN - pedagogical publishing house. Subsequently, the textbooks are supplemented with a proposal of activities that are missing in it. In this part, the actual methodological content of the creative writing workshop is also proposed. Furthermore, the work provides possibilities for the development of creative writing outside the school environment.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eliska_Kudlackova-bakalarska_prace.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFView/Open
2023_kudlackova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce449,35 kBAdobe PDFView/Open
2023_kudlackova_pankova.pdfPosudek oponenta práce379,97 kBAdobe PDFView/Open
2023_kudlackova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce113,57 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53520

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.