Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMíchalová, Lucie
dc.contributor.refereeKoželuh Ondřej, Mgr.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:21Z-
dc.date.available2021-9-8
dc.date.available2023-09-11T22:21:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier91021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53973-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvoje čtenářské pregramotnosti u dětí raného věku. V teoretické části vysvětluji její význam, cíle a oblasti. Zmiňuji také roviny čtenářské gramotnosti ze kterých můžeme vycházet při rozvoji čtenářské pregramotnosti. Zaměřuji se na úlohu rodiny a mateřské školy při rozvoji čtenářské pregramotnosti, specifika práce s dětmi mladšími tří let a jejich vývojová sepecifika. V paraktické části jsem zjišťovala, jaké jsou vhodné činnosti pro rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí raného věku. Byl navržen tematický celek, který byl nasledně realizován a reflektován ve dvou vzdělávacích institucích. Na základě výsledků šetření bylo zjišťeno, že je vhodné volit rozmanité a jednoduché činnosti s ohledem na věk a možnosti dětí.cs
dc.formatXXVIII
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectčtenářská pregramotnostcs
dc.subjectoblasti pregramotnostics
dc.subjectraný věkcs
dc.subjectvhodné činnostics
dc.titleČtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětícs
dc.title.alternativeReading preliteracy in classes of two- and three-year-old childrenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the development of reading preliteracy in children of an early age. In the theoretical part, I explain its meaning, goals and areas. I also mention the levels of reading literacy from which we can start when developing reading preliteracy. I focus on the role of the family and kindergarten in the development of reading pre-literacy, the specifics of working with children under the age of three and their developmental specifics. In the practical part, I found out what activities are suitable for the development of reading pre-literacy in children of an early age. A thematic unit was designed, which was subsequently implemented and reflected in two educational institutions. Based on the results of the investigation, it was found that it is appropriate to choose diverse and simple activities with regard to the age and capabilities of the children.en
dc.subject.translatedreading preliteracyen
dc.subject.translatedareas of preliteracyen
dc.subject.translatedearly ageen
dc.subject.translatedappropriate activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-2023_LM.pdfPlný text práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce62,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce67,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce229,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53973

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.