Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pešková Michaela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Břížďalová, Šárka | |
dc.contributor.referee | Svobodová Jiřina, Mgr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2023-9-12 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T22:11:51Z | - |
dc.date.available | 2022-1-27 | |
dc.date.available | 2023-09-18T22:11:51Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 90816 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54207 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce rozpracovává téma Specifika výuky cizího jazyka na 1. stupni ZŠ na příkladu ruštiny. Výuku sleduje z psychologického, pedagogického, lingvodidaktického a didaktického pohledu. Uvádí výsledky kvalitativního výzkumu rozhovorů s vyučujícími ruského jazyka pro 1. stupeň ZŠ, analýzu učebnice Pojechali 1 a návrh činností pro výuku ruského jazyka na 1. stupni ZŠ. | cs |
dc.format | 79 s. + 3 přílohy (137 765) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | ruský jazyk | cs |
dc.subject | první stupeň | cs |
dc.subject | psychologie | cs |
dc.subject | pedagogika | cs |
dc.subject | lingvodidaktika | cs |
dc.subject | didaktika | cs |
dc.subject | metodika výuky | cs |
dc.subject | výuka ruského jazyka | cs |
dc.title | Specifika výuky cizího jazyka na 1. stupni ZŠ na příkladu ruštiny | cs |
dc.title.alternative | Specifics of foreign language teaching at the primary school on the example of Russian language | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis elaborates the topic of Specifics of teaching a foreign language at the primary school using the example of Russian. It follows the teaching from psychological, pedagogical, linguodidactics and didactic perspectives. It presents the results of qualitative research of interviews with Russian language teachers for the primary school, analysis of the textbook Pojechali 1 and proposal of activities for teaching Russian language at the primary school. | en |
dc.subject.translated | russian language | en |
dc.subject.translated | first grade | en |
dc.subject.translated | psychology | en |
dc.subject.translated | pedagogy | en |
dc.subject.translated | linguodidactics | en |
dc.subject.translated | didactics | en |
dc.subject.translated | teaching methodology | en |
dc.subject.translated | russian language teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRF) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Brizdalova.pdf | Plný text práce | 2,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Pesk_Brizdalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Svob_Brizdalova.pdf | Posudek oponenta práce | 1,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Brizdalova.pdf | Průběh obhajoby práce | 317,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54207
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.