Title: | Elektrolyty a jejich vlastnosti ve výuce chemie |
Other Titles: | Electrolytes and their properties in chemistry education |
Authors: | Pátý, Jiří |
Advisor: | Štrofová Jitka, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Sirotek Vladimír, PaedDr. CSc. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54235 |
Keywords: | elektrolyt;kyselina;zásada;ph;disociace;učebnice |
Keywords in different language: | electrolyte;acid;base;ph;dissociation;textbook |
Abstract: | Tato bakalářská práce se zabývá elektrolyty a jejich vlastnostmi ve výuce chemie. Práce je členěna na teoretickou, didaktickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní vlastnosti elektrolytů. V didaktické části je popisováno učivo v učebnicích základních a středních škol týkající se vlastností elektrolytů. Experimenty v praktické části demonstrují vybrané vlastnosti elektrolytů popisované v teoretické části. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis deals with electrolytes and their properties in chemistry education. The thesis is divided into theoretical, didactic and practical parts. In the theoretical part the basic properties of electrolytes are explained. In the didactic part, the textbooks of primary and secondary schools concerning the properties of electrolytes are described. The experiments in the practical part demonstrate selected properties of electrolytes described in the theoretical part. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KCH) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Paty.pdf | Plný text práce | 3,41 MB | Adobe PDF | View/Open |
hodnoceni BP 23 Strofova - Paty.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
posudek BP 23 Sirotek - Paty.pdf | Posudek oponenta práce | 116,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
prubeh obhajob Paty.pdf | Průběh obhajoby práce | 25,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/54235
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.