Název: | Hospitace - noční můra učitele? |
Další názvy: | Observation - a nightmare of teachers? |
Autoři: | Volrábová, Markéta |
Vedoucí práce/školitel: | Mach, Petr |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5428 |
Klíčová slova: | hospitace;hospitační záznam;hospitační rozhvor;vyučovací proces;učitel;vyučovací hodina;praktické vyučování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | observation;record of observation;observation of the interview;teaching process;teacher;lesson;practical teaching |
Abstrakt: | Práce se ve své teoretické části zabývá pojmem hospitace v obecné rovině, vyučovacím procesem, který je popsán s ohledem na praktické vyučování. praktická část je zaměřena na hospitační záznam, jeho strukturu a náležitosti, které má obsahovat. Ve druhé části je vytvořen konkrétní hospitační záznam, jehož význam byl ověřen v dotazníkovém šetření. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelors thesis in its theoretical part deals with the concept of observation in general, the teaching process that is described with regard to practical teaching. The practical part is focused on the record of observation, its structure and requirements that must be included. In the second part a specific record of observation, whose meaning and significance was tested in the survey, is formed. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - text prace.pdf | Plný text práce | 602,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek VP Volrabova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Volrabova - opon..pdf | Posudek oponenta práce | 69,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Volrabova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 30,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5428
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.