Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vaněček, Petr | |
dc.contributor.author | Vodička, Jan | |
dc.date.accepted | 2012-06-07 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:41:48Z | - |
dc.date.available | 2012-02-03 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:41:48Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-11 | |
dc.identifier | 49955 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5536 | |
dc.description.abstract | The aim of this work is to acquaint the reader with tools for editing visual properties of objects for real-time graphics and it should be pointed out their weaknesses. The next part of this work is to design and implement custom software solution to control and modify the appearance of objects at both the texture and the shader level. This work should provide the reader an alternative procedure for creating visual properties of an objects. | cs |
dc.format | 34 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | editor | cs |
dc.subject | textura | cs |
dc.subject | shader | cs |
dc.subject | model | cs |
dc.title | Editor vizuálních vlastností objektů pro real-time grafiku | cs |
dc.title.alternative | Material editor for real-time graphics | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra informatiky a výpočetní techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work is to acquaint the reader with tools for editing visual properties of objects for real-time graphics and it should be pointed out their weaknesses. The next part of this work is to design and implement custom software solution to control and modify the appearance of objects at both the texture and the shader level. This work should provide the reader an alternative procedure for creating visual properties of an objects. | en |
dc.subject.translated | editor | en |
dc.subject.translated | texture | en |
dc.subject.translated | shader | en |
dc.subject.translated | model | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bcdoc.pdf | Plný text práce | 5,97 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A09B0493Pposudek.pdf | Posudek vedoucího práce | 373,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A09B0493Pprubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 47,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5536
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.