Název: Návrh komunikační kampaně pro zvolenou firmu
Další názvy: Communication Campaign Proposal for a Selected Company
Autoři: Klimentová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55773
Klíčová slova: marketing;komunikační mix;komunikační kampaň;společnost bouchal reality
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;communication mix;communication campaign;bouchal reality company
Abstrakt: Cílem diplomové práce je poskytnout teoretický rámec k problematice marketingu, provést detailní analýzu současné marketingové komunikace společnosti Bouchal Reality, zhodnotit marketingové aktivity konkurence, a nakonec vypracovat konkrétní návrh komunikační kampaně. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část je dále rozdělena do pěti kapitol - marketing, komunikační mix, média v komunikačním mixu, reklama na internetu a příprava a řízení komunikační kampaně. V praktické části je nejprve představena společnost Bouchal Reality. Následuje rozhovor s majitelem společnosti, zhodnocení stávající marketingové strategie a analýza konkurence. Na základě zjištěných dat jsou zhotoveny dva návrhy komunikační kampaně. První návrh představuje optimální řešení a druhý návrh představuje variantu šetřící finanční zdroje.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the thesis is providing a theoretical framework on the issue of marketing, make a detailed analysis of the current marketing communication of Bouchal Reality, evaluate the marketing activities of competitors, and finally to develop a specific proposal for a communication campaign. The thesis is divided into two parts, the theoretical part is further divided into five chapters - marketing, communication mix, media in the communication mix, advertising on the Internet and preparation and management of the communication campaign. In the practical part is first introduced Bouchal Reality company. This is followed by an interview with the owner of the company, an evaluation of the current marketing strategy and an analysis of the competition. Based on the data, two communication campaign proposals are made. The first proposal represents the optimal solution and the second proposal represents the option that saves financial resources.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Klimentova, M..pdfPlný text práce25,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klimentova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce123,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klimentova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce121,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55773

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.