Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorČečilová, Kateřina
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.available2023-9-8
dc.date.available2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96280
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55974-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá event marketingem. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a event marketingu, dále jsou zde popsány pojmy jako je marketingový mix a situační analýza. Praktická část se skládá z představení festivalu Pekelný ostrov, představení organizátorů, vymezení festivalu a cílové skupiny festivalu. Dále je popsán marketingový a komunikační mix s detailnější analýzou online komunikace festivalu na sociálních sítích Facebook a Instagram ve srovnání s hlavní konkurencí. Analýza je provedena s využitím nástroje ZoomSphere. V další části byly shrnuty slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby festivalu Pekelný ostrov do SWOT matice. Na základě zjištěných výsledků jsou vytvořeny návrhy, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji a zlepšení festivalu Pekelný ostrov. Cílem této bakalářské práce je za pomoci vhodných metod provést analýzu festivalu Pekelný ostrov a na základě získaných výsledků navrhnout doporučení pro možná zlepšení.cs
dc.format81 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjecteventcs
dc.subjectfestivalcs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.titleEvent marketingcs
dc.title.alternativeEvent marketingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with event marketing. The theoretical part focuses on the explanation of the basic concepts of marketing and event marketing, then concepts such as marketing mix and situational analysis are described. The practical part consists of an introduction of the Pekelný ostrov festival, introduction of the organizers, definition of the festival and the target group of the festival. Furthermore, the marketing and communication mix is described with a more detailed analysis of the festival's online communication on the social networks Facebook and Instagram in comparison with the main competitors. The analysis is carried out using the ZoomSphere tool. In the next section, the weaknesses, strengths, opportunities and threats of the Pekelný ostrov festival were summarized in a SWOT matrix. Based on the results, suggestions are made that could contribute to the further development and improvement of the Pekelný ostrov festival. The aim of this bachelor thesis is to analyse the Pekelný ostrov festival using appropriate methods and, based on the results obtained, to propose recommendations for possible improvements.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedfestivalen
dc.subject.translatedmarketing analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cecilova_BP_FEK_2024.pdfPlný text práce3,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cecilova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce127,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cecilova_Karerina_v.pdfPosudek vedoucího práce132,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55974

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.