Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVášová, Veronika
dc.contributor.refereeMašková Ivana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:01Z-
dc.date.available2023-1-16
dc.date.available2024-07-12T09:11:01Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-24
dc.identifier94120
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56971-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje syndrom vyhoření u učitelů na 1. stupni v porovnání na klasické a alternativní základní škole. Teoretická část je zaměřena na vymezení hlavních pojmů jako syndrom vyhoření, životní spokojenost, ale také jsou zde uvedeny hlavní charakteristiky klasických a některých alternativních základních škol. Výzkum je založen na porovnání syndromu vyhoření u učitelů na 1. stupni klasických a alternativních základních škol.cs
dc.format53 s. (95 578 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectučitelcs
dc.subjectstrescs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectživotní spokojenostcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectalternativní základní školacs
dc.titleSyndrom vyhoření u učitelů na prvním stupni základních a alternativních základních školcs
dc.title.alternativeBurnout Syndrome among Teachers in the first grade of Elementary and Alternative Elementary Schools.en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the burnout syndrome among teachers in the 1st grade in comparison to a classical and an alternative elementary school. The theoretical part is focused on the definition of main terms such as burnout syndrome and life satisfaction, but the main characteristics of classical and some alternative primary schools are also presented here. The research is based on a comparison of the burnout syndrome among teachers in the 1st grade of classical and alternative elementary schools.en
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedlife satisfactionen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedalternative primary school.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Vasova.pdfPlný text práce988,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vasova_posudek vedouciho DP.pdfPosudek vedoucího práce396,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vasova_Posudek oponenta DP.pdfPosudek oponenta práce667,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vasova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce377,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56971

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.