Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Cinádrová, Denisa | |
dc.contributor.referee | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:11:02Z | - |
dc.date.available | 2023-1-27 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:11:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-30 | |
dc.identifier | 94144 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56973 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na školní sebepojetí žáků s narušenou komunikační schopností. Vymezuje okruhy narušené komunikační schopnosti a konkrétní poruchy, které do nich spadají, z hlediska terminologie, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, terapie, prognózy a prevence. Uvádí problematiku sebepojetí, jeho ontogenezi, možnosti měření a zdroje v mladším školním věku žáka. Cílem výzkumu je zjistit uroven skolniho sebepojeti zaku mladsiho skolniho veku, kteri maji narusenou komunikacni schopnost a porovnat ji s urovni skolniho sebepojeti zaku bez tohoto deficitu. | cs |
dc.format | 101 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cs |
dc.subject | self-koncept | cs |
dc.subject | školní sebepojetí | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | spas | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.title | Školní sebepojetí žáků s narušenou komunikační schopností | cs |
dc.title.alternative | School self-concept of pupils with communication disability | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The presented Thesis is focused on the school self-concept of pupils with communication disability. It defines the areas of communication diabilities and the specific disorders in these areas, in terms of terminology, etiology, symptomatology, diagnosis, therapy, prognosis and prevention. It presents the issue of self-concept, its ontogenesis, measurement possibilities and resources in the younger school age of the pupil. The aim of the research is to determine the level of school self-concept of pupils of younger school age who have communication disability and to compare it with the level of school self-concept of pupils without this deficit. | en |
dc.subject.translated | communication disability | en |
dc.subject.translated | self-concept | en |
dc.subject.translated | school self-concept | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | spas | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Cina_drova__DP.pdf | Plný text práce | 1,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cinadrova_posudek vedouci DP.pdf | Posudek vedoucího práce | 393,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cinadrova_posudek oponenta DP.pdf | Posudek oponenta práce | 364,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cinadrova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 352,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56973
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.