Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBulínová, Václava
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:13:50Z-
dc.date.available2023-5-3
dc.date.available2024-07-12T09:13:50Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-25
dc.identifier95174
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57170-
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit míru úspěšnosti dětí ve věku pět až šest let při řešení úloh zaměřených na prostorovou orientaci a následně porovnat míru úspěšnosti řešení u úloh vyžadujících transformaci z roviny do prostoru a u úloh vyžadujících transformaci z prostoru do roviny. Aby mohly děti úlohy plnit, muselo být zajištěno několik podmínek. Jedná se o dostatek času, prostoru a klidu. Vše bylo zajištěno. Větší míry úspěšnosti řešení bylo dosaženo u transformace z prostoru do roviny. Úspěšnost dětí při řešení úloh se pohybovala kolem 80 % (62,5 % - 100 %).cs
dc.format43
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmateřská škola transformace z prostoru do roviny a z roviny do prostoru matematická pregramotnostcs
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole transformovat dimenzics
dc.title.alternativeThe ability of children in kindergarten to transform a dimensionen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis aimed to determine the success rate of children aged five to six years in solving tasks related to spatial orientation. The study also compared the success rate of solving tasks that required transformation from plane to space and those that required transformation from space to plane. Several conditions, such as enough time, space, and peace, were provided to ensure that the children completed the tasks successfully. The study found that the success rate was higher for tasks requiring transformation from space to plane than those requiring transformation from plane to space. The children's overall success rate in solving tasks was approximately 80 %, with a range of 62.5 % to 100 %.en
dc.subject.translatedkindergarten transformation from plane to space and from space to plane mathematical preliteracyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Bulinova.pdfPlný text práce2,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Bulinova.pdfPosudek oponenta práce114,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni bakalarske prace V. Bulinove.pdfPosudek vedoucího práce103,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Bulinova.pdfPrůběh obhajoby práce343,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57170

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.