Title: | Psychomotorika v mateřské škole - webové stránky |
Other Titles: | Psychomotricity in kindergartens - websites |
Authors: | Zelená, Simona |
Advisor: | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Špottová Petra, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57203 |
Keywords: | klíčová slova: psychomotorika;předškolní věk;webové stránky;zásobník cvičení |
Keywords in different language: | key words: psychomotricity;preschool age;web sites;the list of exercises |
Abstract: | Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj psychomotoriky u dětí předškolního věku, která je velmi důležitá pro správný, celkový vývoj dítěte. Hlavním cílem mé práce je vytvoření webových stránek, které budou obsahovat zásobník cvičení pro ty nejmladší předškolní děti a budou sloužit jako pomůcka nebo i jako motivace pro učitele v mateřských školách. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis is focused on the development of psychomotricity of preschool children, which is very important for the proper development of the child. The main objective of my work is to create web pages ? a simple portal, that will be the list of exercises for the youngest preschool children. It will contain pictures, short video demonstrations of movement activities and games, and their descriptions. Web pages should help all teachers in kindergartens to make a rich program in daily activities. This should motivate them. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kvalifikacni prace Simona Zelena.pdf | Plný text práce | 1,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
posudek-OP-Simona Zelena 2024.pdf | Posudek oponenta práce | 154,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
hodnoceni-VP-Zelena 2024.doc | Posudek vedoucího práce | 228,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Zelena S..pdf | Průběh obhajoby práce | 24,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57203
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.