Title: | Spolupráce logopeda a rodiny při podpoře dítěte předškolního věku s vývojovou dysfázií |
Other Titles: | Cooperation of speech therapist and family in supporting a preschool child with developmental dysphasia |
Authors: | Kubartová, Nicole |
Advisor: | Gruberová Blanka, PhDr. Bc. Ph.D. |
Referee: | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57267 |
Keywords: | vývojová dysfázie;spolupráce;domácí příprava;role logopeda;logopedická intervence |
Keywords in different language: | developmental dysphasia;collaboration;home practice;role of a speech therapist;speech therapy intervention |
Abstract: | Bakalářská práce se zaměřuje na spolupráci rodiče a logopeda při podpoře dítěte předškolního věku s vývojovou dysfázií. Na základě kvantitativně orientovaného výzkumu práce analyzuje průběh domácí přípravy na logopedii, faktory přispívající k optimální spolupráci mezi rodičem a logopedem a také logopedickou péči. |
Abstract in different language: | The bachelor's thesis focuses on the collaboration between parents and a speech therapist in supporting preschool-aged children with developmental dysphasia. Based on a quantitative research approach, the thesis analyzes the process of home preparation for speech therapy, delineates factors contributing to optimal collaboration between parents and a speech therapist, and also concentrates on speech therapy interventions. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 859,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
vskp_posudek.pdf | Posudek vedoucího práce | 69,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kubartova posudek BP.pdf | Posudek oponenta práce | 964,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kubartova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 36,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57267
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.