Title: | ANIMOVANÝ FILM |
Other Titles: | Animation film |
Authors: | Tomadze, Viktoriia |
Advisor: | Domlátil Vojtěch, Doc. MgA. |
Referee: | Kočí Vojtěch, MgA. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57310 |
Keywords: | počítačová grafika;animace;film;3d;sportovní drama;animovaný dokument |
Keywords in different language: | computer graphics;animation;movie;3d;sports drama;animated documentary |
Abstract: | Příběh sleduje životní cestu hlavní postavy "Oli", rozdělenou do tří klíčových etap: dětství, dospívání a mládí. Ola touží stát se olympijskou krasobruslařkou, ale její cesta je poznamenána složitými vztahy s trenéry, což jí přináší neštěstí. V dětství je Ola nucena trénovat násilím a bolestivým tlakem ze strany svého trenéra, který dokonce používá fyzické tresty. Tento zážitek způsobuje, že se Ola uzavírá a mění se v trojúhelník, což symbolizuje její utrpení. Navzdory tomu, že je trenér nejlepší v Rusku, Ola odmítá pokračovat v tréninku pod jeho vedením a odchází hledat nového trenéra. Ve druhé části se Ola setkává s úžasnou trenérkou, která se snaží Olu vymanit ze stavu trojúhelníku a inspiruje ji. Bohužel je trenérka odvolána kvůli administrativním problémům a Ola se ocitá opět sama. V poslední části přechází Ola k synchronizovanému bruslení, kde trenéři sice nepoužívají fyzické tresty, ale neustále dívky kritizují za jejich váhu. To vede Olu k užívání dopingu ke ztrátě váhy, což má za následek její vyloučení ze sportu. Ola nakonec reflexuje nad svými zkušenostmi a nachází pozitivní východisko z nepříznivé situace. |
Abstract in different language: | The story follows the life journey of the main character "Ola" divided into three key stages: childhood, adolescence, and youth. Ola dreams of becoming an Olympic figure skater, but her path is marked by complex relationships with coaches, leading to unhappiness. In childhood, Ola is forced to train through violence and painful pressure from her coach, who even resorts to physical punishment. This experience causes Ola to withdraw and become a triangle, symbolizing her suffering. Despite the coach being the best in Russia, Ola refuses to continue training under his guidance and seeks a new coach. In the second part, Ola encounters an amazing coach who tries to help her break free from the triangle state and inspires her. Unfortunately, the coach is dismissed due to administrative issues, leaving Ola alone again. In the final part, Ola switches to synchronized skating, where coaches criticize the girls for their weight instead of using physical punishment. This leads Ola to use doping to lose weight, resulting in her expulsion from the sport. Ultimately, Ola reflects on her experiences and finds a positive way out of the adversity. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Textovy doprovod kvalifikacnich praci na FDULS_VIKTORIIA_TOMADZE.pdf | Plný text práce | 6,27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Tomadze_v.doc | Posudek vedoucího práce | 53 kB | Microsoft Word | View/Open |
Tomadze_o.docx | Posudek oponenta práce | 46,28 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
T omadze.pdf | Průběh obhajoby práce | 127,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
FIGURE_O.rar | VŠKP - příloha | 476,05 MB | RAR | View/Open Request a copy |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57310
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.