Název: | Analýza projevů šikany a jejich prevence v podmínkách 1. stupně ZŠ |
Další názvy: | Bullying - analysis of symptoms and its prevention in the lower grade of primary schools |
Autoři: | Boušová, Hana |
Vedoucí práce/školitel: | Zachová, Markéta |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5792 |
Klíčová slova: | šikana;agrese;agresor;oběť;prevence |
Klíčová slova v dalším jazyce: | bullying;aggression;aggressor;victim;prevention |
Abstrakt: | Diplomová práce pojednává o problematice šikany na 1. stupni základních škol. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje pojem šikana, uvádí její druhy, znaky a stádia, zabývá se kybešikanou, příčinami, protagonisty šikany a možnou prevencí. Cílem praktické části bylo přiblížit a popsat Skrytý vrstevnický program, který byl zvolen k napravení mezilidských vztahů ve 4. třídě základní školy. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the issue of bullying at the elementary level of basic schools. It is divided into two parts. The theoretical part defines the term bullying, gives its types, signs and stages. It looks into cyber bullying, its causes, protagonists of bullying and possible prevention. The aim of the practical part was to bring closer and describe a hidden peer programme which was chosen to put right interpersonal relationships in the fourth grade at basic school. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dipl.prace_bousova.pdf | Plný text práce | 17,88 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bousova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 35,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bousova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bousova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5792
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.